onsdag 9 april 2008

Hårspray, stickning och lite feber

Onsdags kväll och det har inte vart någon rolig dag alls!
Vaknade i morse och kände mej snuvig och trött. Det visade ju sej att man hade feber =( sen så gjorde ju vädret inte det bättre....regn regn å regn! Tack och lov för Alvedon!! Hade tänkt att jag skulle stryka lite kläder idag men fyy va det vart jobbigt så det får vänta. Istället så vart det att hyra film. Musikalen Hairspray fick det bli...hört mycket om den och den var verkligen bra. Den kommer nog att hamna i min lilla samling...så den rekomenderar jag! =)
Grejen är ju den att det är så tråkigt att vara sjuk så jag tänkte leka lite duktig ialla fall och vara lite händig *asg* Sticka...det kanske skulle vara något. Japp så fick det bli! Har inte alls kommit långt men tanken är ju den att det ska bli en halsduk som Cissi har lovat ett använda...klart man tar den fulaste färgen då oxå...Lime grön!! Vet med mej att garnet inte kommer att räcka såå jag tänkte blanda in lite skrik orange oxå...ljuvligt! Hon kommer nog bli såå(?!) glad =)

Nee nu blir det att lägga sej och tycka lite synd om sej själv och hoppas att jag snart kommer att känna mej lite bättre...Kram

Inga kommentarer: