tisdag 8 april 2008

Tisdags kväll

Ja, va fort dagarna går även fast man inte har gjort något speciellt. Kände att jag ville leka lite frisör idag så då åkte saxen fram och min lilla mor fick bli mitt offer...men måste säja att det var riktigt bra...inte första gången jag klipper om man säjer så =)
Sen så drog jag och Cissi en sväng till simhallen för att försöka jobba på den där brännan som inte värkar vilja komma fram riktigt.... men men man får väl inte ge sej i första taget! =)
Så nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på att klockan ska bli 10.00 så jag kan gå ner och tvätta...av någon konstig andledning så finns det inga tvätttider på dagen när jag måste tvätta utan det bruka bli på kvällen eller nattetid *pust* men det måste ju oxå fixas...

aja får väl försöka att ta nya tag imöra...
Natt och Kram

Inga kommentarer: