onsdag 2 april 2008

Onsdags Kväll

Då har man nästa nyss kommit hem från ett sånt där Mary Kay-Party. Visste att det är bra grejer dom säljer men var lite tveksam ändå. Alla som har provat deras produkter tycker att uj uj uj det är sssååååå bra grejer....det finns mirakel krämer... du kommer att se sååå mycket yngre ut...slätar verkligen ut din hy. Men jag tänkte det för mej själv...hmm kan det verkligen va såå himmla bra??! Kommer dit sätter oss till bords och då säjer hon som håller i det hela att; ja en sån här lektion kommer att ta ca. 2 - 2 ½ timma....herre gud min skapare...hoppas att hon skojja för jag har ingen lust att sitta här och lyssna på henne och dofta och prova en massa saker som jag ändå inte kommer att använda, hela jäkla kvällen... men som sagt vi fick prova alla möjliga saker. För både händer, ansikte och kropp... Hon fick mej i sitt lilla nät!!!!! -I'm a beliver now- Jag skulle kunna köpa allt som fanns där... jag är len som ett baby arsle i hela ansiktet. Tror inte jag någonsin har provat något så bra!! Har ni inte gjort det såå gör det.... you'r gonna love it. Men ni ska oxå veta att det kostar, och då menar jag KOSTAR att va fin. Men att ha eller att gå på ett sånt party är det värt och det är inget köptvång som tur är.

Så har man vart ute på jobbet en sväng idag oxå...tagit lite kaffe me bådet Sussie och Agnetha. Var ju tvungen att köpa något till min fader som fyller imorron... Men va ska man köpa till en som inte önskar sej något och som har allt??! ahja det fick bli två tröjor...och det får duga åt gubben! =) tror nog att han kommer att bli nöjd ändå. jaha nehe kanske man ska kasta sej i säng...tänkte att jag skulle upp tidigt imorron ska nämligen gå iväg och sola me Cissi *skönt*

Kram Kram

Inga kommentarer: