tisdag 29 april 2008

Tebax till mitt gammal jag igen!

Då var det fixat! Kände att jag inte längre kunde se ut som jag gjorde i skallen. Äntligen tillbaka till den mörka hårfärgen. Fattar inte varför jag envisas gång på gång att jag gärna skulle vilja slänga i lite blont???!! Jaa....jag tycker bara det ser okey ut i ett par veckor sen trivs jag inte me det ialla fall..Hmm! Så, så fick det bli. Ut igår till m-berg och fixa me hårfärg. Mörkbrunt SKA det va =) Tog en fika me Sussie sen hem och gegga me håret *nöjd* =) Måste ju fixa sej lite inför kryssningen imöra *s* Har fått ett litet uppdrag av Erika att fixa parfym till henne från båten....RL- inget dåligt lukta gott-vatten hon kör me! Bara jag inte glömmer det men det får bli en sån där gul fin Post-It lappa i plånkan. Fixar sej!!=)
Nee nu är det dax att börja packa lite smått....
Skepp å hojj/ Kram


Inga kommentarer: