söndag 27 april 2008

Söndag eftermiddag

Jaha, då har livet rullat på som vanligt. Tycket veckorna går så fort!
Var på dans i torsdagskväll i Västerås. Casanovas var det som stod för underhållningen. Åkte dit me Sussie och Cissi som vanligt men den här gången var även Sussies kompis me, Kriko. Sen på plats så mötte man naturligtvis Dette & Erika =) Det var riktigt skojj. Var ju ett tag sedan man var på Casanovas. Nya scen-kläder hade dom oxå...så stiliga så *ler*
I fredags var jag med bror min och hämta några soffor som han hade köpt. Lagom roligt var det sen när jag skulle hjälpa honom att bära upp dom till hans lägenhet....Så typiskt att det inte ska finnas några hissar när man har tunga grejer att bära och så. Lagom trött var man ju oxå efter gårdagens dans. Sen när jag var klar att hjälpa honom så var det dax att åka till jobbet...Plikten kallar! Skulle byta av Sussie vid 4 och jobba till 8. Även hon var lagom trött när jag kom dit. Tog lite kaffe och han även med att köpa ett par byxor innan hon drog...vita jeans, riktigt sommrigt!
Typ slappa hela lördagen. Var hemma hos Cissi en sväng. Sanna var på besök och hade me sej sonen Casper så då vart det lite fotboll med honom oxå.
Idag blir det nog lugnt Ska betala biljetterna för båtresan på onsdag. Weeiii! Sen ska jag hem till Cissi och vara hundvak en stund för hon ska ju iväg på buggkursen. Sen blir det en lugn kväll me lite gott kaffe =)
Kram o Hej

Inga kommentarer: