fredag 30 maj 2008

Fredag och ingen dans =( Lite tråkigt men jag klarar mej nog. *s* jaha då har man nyss kommit hem till Tove. Har vart och jobbat idag men hade hellre legat i solen en liten stund men det tar vi nog igen nu i helgen. Snart blir det dax för lite kaffe *mumns* Anita är här oxå...blir att man träffar henne allt för sällan nu för tiden men det måste nog ta och bli en skärpning på det. Dom har äntligen fått klart köket som jag pratat om tidigare så nu väntas det bara att bilderna på det ska komma upp här så ska vi se hur fint det har blivit då men det antar jag att det har.
Kram Kram

Jag har vetat länge nu att det har varit problem men som du vet så finns jag här för dej och du vet mycket väl vad jag tycker. Vi alla vet och vi finns! Snart så tar vi och packar och du ska få känna på frihet. Älskar dej!

Inga kommentarer: