söndag 4 maj 2008

Dansgalan i Västerås...

Ja vad ska man säja. Det var nog en av det roligaste danserna jag har vart på. Vi hade så himla kul. Började med att vi träffades hemma hos Sussie allihopa och där blev det lite cirkus med barnen sedan över till groggandet. Starx efter sju packade vi in oss i bilen, Jag Sussie, Cissi, Benny & Veronika. Västerås here we come!! Sen var det ju det där med drickande i bilen, slog slint i skallen på alla och efter ett X-antal piss-pauser och några blommor i Sussies hår var vi på plats. Lite sena var vi men med dunder och brak så kliver vi in. Sen vart kvällen som gjord. Istället för att köpa något att dricka där inne så packade jag och Cissi våra väskor fulla me öl. Ingen som märkte *trodde* snacka om att det vart tungt för axeln men vi hade ju så det räckte hela kvällen. Vissa vart ju mer dragna än andra (Sussie) =) ja, vi festade verkligen loss. Dansade, sjöng och kameran blixtrade för fullt. Det var mycket skojj som hände men...En kär vän, den token, bjöd upp trummisen, Magnus, i Kindbergs på en dans och det är ju inget fel i det men...sen den sista halvtimmen så frågade hon honom igen om dom skulle ta en sista dans men han skulle inte hinna ner och så för dom skulle strax börja spela igen. Men det var ju inga problem. Hon upp där på scenen och tog sej en sväng om och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta...jo, men det var riktigt kul. Vilken sköning! Bara rakt upp och ner mitt på scenen....Skulle jag aldrig göra!! =) Hon bjöd verkligen på sej själv. Många ansikten som man brukar se ute på dans. Självklart som vanligt var ju Dette & Erika på plats. När, var och nästan hur som helst =) det stängde kl. 01.00 men det var ju ingen av oss som ville hem...Så vi blev kvar vid Kindbergs och Streapler ett bra tag. Pratade lite och så medans dom packade och så. Veronika fick Kjetils (streaplers) trummpinne och hon vart över lycklig. Som ett barn på självaste julafton även fast hon har känt honom i 2 år nu. Ja, hon är rolig hon! Sedan drog vi runt till dom andra banden och pratade lite. Kan jag få en puss....ja visst.... mmmm det smakar ost....OST!!! Sköjj sköjj! Efter mycket om och men och en hel del kramar från alla hörn var det dax att åka hem... 02.30! *pust* snacka om att man var trött. Men ett stopp vid macken oxå för lite körv...sen bar det av raka vägen hem till Örebro. Men det här med att en fylla även har sin baksida oxå *asg* (inga namn nämda) stanna bilen jag måste spy hörde jag bara hur **** ropa. Ut ur bilen men det gick inte så bra. In i bilen igen med C-L handduken i högsta hugg. Efter tredje stoppet så kom korven upp som **** hade mulat i sej. Mysigt...eller inte!! Ahja...vid 04.30 var man hemma och i säng i alla fall. Gissa om jag var trött idag när jag skulle till jobbet men jag har ju bara mej själv att skyll. Kul var det i alla fall =)

Kram Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hKul inte bara kul...asroligt det roligaste på länge...när kommer reprisen...Kram