måndag 12 maj 2008

Mysen min!

På "sin" plats i soffan
där han alltid ska ligga.
Ja han är ju för skön min lilla vovve. Han är 14 år och är värsta DIVAN men hur go som helst. Kunde inte ha fått en bättre hund! Han är för rolig när det gäller va hans ska äta. När han var liten och nyss köpt honom drog han i sej vad som helst typ. Allt! Men nu...Frukt, bara vindruvor. Gärna skalade och kärnfria. Glass, bara is glass. Älskar grönsaker men grädden på moset är RIVNA morötter. Han kan inte hålla i en rå korv med tassarna när han ska äta den om man inte torkar av den först. Kalopps är det bästa....står och trampar vid spisen tills det är klar. Spelar ingen roll hur många gånger man får putta ut han ur köket. Är tebax på noll-time. Pasta en favvo lika så tacos. Kött gillar väl alla hundar (???) men han kan rata det totalt om han inte vill ha. Nötter av olika slag är gott, har aldrig gillat chips förut men idag slog det nog slint. Men inte vilka som helst utan det ska vara lätt-saltade, lövtunna. Finns hur mycket tokigt jag kan dra upp om honom men vart bara så chockad över att han börjat me chips nu. Jag menar efter 14 år! Va skön han är!! Plutten min! =)

Inga kommentarer: