måndag 19 maj 2008

Måndag och en början på en ny vecka....

japp då var man här igen...har blivit mycket bloggandesista tiden men det är ju skojj! Idag har jag väl inte gjort något speciellt...städat, duschat, bakat paj...rabarber paj *mums* tycker jag har suttit i telefonen mest hela dagen och pratat me gud och alla människor...58 gånger av dom var väl me Cissi... =) fixat med naglarna lite, sen bar det av hem till Cissi en sväng. Tove var där oxå så vi lira lite kort och dom gadda ihop sej och hade sååå kul åt mej och mina uttryck men men kul ändå. Sen gick vi en sväng med hundarna och nu så är jag hemma och slirar runt lite på datorn som varje kväll typ =)
Imorron är det tisdag och blir väl lika lugnt då. Jätte jätte sugen att åka på dans...var ju ett tag sedan nu. Skulle gärna vilja åka på Casanovas men dom spelar inget i närheten och jag åker inte hur långt som helst i landet på dom...Någon måtta måste det ju finnas även fast man blir allt bra sugen i bland. Får väl allt vara en fin flicka och vänta snällt tills dom kommer hit om ca. 1 månad *pust* Men på lördag blir det parken...hemma-plan och då blir det Kindbegs som spelar upp till dans. Det ska bli kul...undrar bara hur folk kommer att bete sej men det får bli en liten överraskning.
Kram Kram

Inga kommentarer: