lördag 3 maj 2008

Lördag...ingen vanligt dag =P

Nee just det...morgonen var som vanligt...lulla runt lite här hemma, tog mej ett litet bad och slappa lite. Kliver upp och börja på att fundera om jag ska ta något att käka kanske. Men så fick jag någon konstig känsla av att jag skulle kolla mobilen...ååhh joo visst, hade fått mess av Cissi; Snälla kan du komma hit! Atlas har stuckit! Atlas är henne hund, så det var ju bara att slänga på sej kläder och bege sej ut och leta och det är ju inte det lättaste vill jag lova. Vart börjar man? vart går man? Har ju ingen aning om ens vilket håll han drog åt. Men som tur är så hitta Cissis kille honom promenerandes på cykelbanan ganska långt hemifrån ändå så nu är han hemma och han såg så nöjd ut efter som lilla promenad! =) Nu kan man ju inte göra så mycket annat än skratta åt det men just i stundens hetta så var man mer lr mindre panik slagen...Kan ju hända precis vad som helst!

Så ikväll bär det av mot Västerås på dansgala...ska bli riktigt skojj. Streaplers, Kindbergs, Claes Lövgrens, Wahlströms, Blender & Jontez på en och samma kväll. Skojj! Jag och Cissi åker hem till Sussie en stund innan och laddar upp batterierna så kommer Veronika och Benny och hämtar upp oss. Dax att börja greja lite!
Kram Kram

Inga kommentarer: