onsdag 28 maj 2008

Sommar, sommar, sommar!!!

Vilket härligt väder det är idag. Skulle visst vara fint hela veckan som jag har fattat det som. Har suttit i solen en sväng i dag på dan men känner nu att det tog lite väl på ryggen men men skit samma =) Så är jag på strålande humör idag! Livet kan väl inte vara så mycket bättre förutom att man skulle ha en mille lr två *s*
Igår var det dax för lite film kväll/natt hemma hos Cissi. Det var Emma & Tove som bestämde filmerna och temat var ju du skräck....älskar skräck men blir så skraj av det som en liten hare! Men så var ju läget så att filmerna sög!!! Inte ett dugg skrämmande! Skit dåliga om jag får säja så men alla har ju inte samma smak men nästa gång är det jag som ska stå för kalaset så ska det bli "riktig" skräck kväll *s* Kom inte i säng förän vid 5 på morronen...och det blev ju så att jag låg kvar hemma hos Cissi så då blir det ju att man ligger och snackar hela natten då man egentligen ska sova =) Sen fick jag ju höra idag att Cissi hade ju sååå svårt att somna för jag snarkar ju så mycket men hon är inte så oskyldig hon heller och det vet hon =)
Jaha idag blir det ännu en lugn dag. Ska fixa me mat nu och sen ska jag ta och rensa i rabatterna på baksidan så det blir lite fint där oxå.
Kram Kram

Inga kommentarer: