måndag 12 maj 2008

På min lediga dag...

så åker jag ut till jobbet en sväng och blir kvar hela dagen tills det stängde me Sussie!! Det är ju ganska så komiskt. Visserligen skulle jag kolla lite kläder sen in till stan och göra ett besök på Stardust men tro inte att det blev något me det. Enbart kaffe på kaffe....lite mer kaffe! Tror nog att jag ska bannlysa jobbet ett tag =) Ahja hade ju ändå inget speciellt att göra idag. Jo ska jag vara ärlig så vart det ju en liten sväng och kolla på lite kläder strax innan stängning men öööhhh va det var tråkigt, jobbigt ingen lust alls. Sen vart allt tråkigt...kände inte för något alls. Som tur är så körde Sussie hem mej så jag slapp ju krångla me det helvetet oxå. Åhh Sussie då... inte heller på humör idag. Ligger något i luften =) Hur var det nu då...ett tjockt rep kanske skulle vara något! *asg* Nee så illa är det inte.......än! =)
Hem Ljuva Hem...ja det ka man lungt säja. Undra om jag kanske blev lite extra trött nu...så pass att man kan lägga sej även fast klocka inte är så mycket...ja det kanske skulle vara något.

Hade ju velat slänga ett par ord me dej. Tack för senast! lr va man nu ska säja *ler*
Kram Kram

Inga kommentarer: