fredag 16 maj 2008

Fy va äckligt!!!!!!!

Ikväll var jag och Cissi en sväng hemma hos Emma & Tove på lite kaffe. Sen var Emmas kille, Daniel, där oxå och han ville att jag skulle smaka på något som såg ut som ögon men det var vitlöks marinerade kronärtskockor. Emma hade själv inte vågat smaka men Tove hade gjort det men jag vägrade så då fick vi Cissi att prova och hon är mer kräsen än var jag är. Hon tog en tugga och rynka på näsan sen drog hon i sej den och sa att det inte var så äckligt. Eftersom det inte kom upp för henne så kan väl jag oxå kanske tycka det är gott. Fick en halva och slicka lite lätt me tungan och tyckte redan där att marinaden inte var så god men jag tog en tugga....... helvete, aldrig igen!!! Det var ett av det vidrigaste jag smakat tur att kaffe muggen stod på bordet annars hade jag nog spottat ut den på golvet!!! Eftersmaken då....den satt ju kvar på tungan som ett frimärke så jag gjorde ett tappert försök med att spola me vatten men tack och lov hade Tove tuggummi som jag fick för smaken ville verkligen inte försvinna! Jag som ÄLSKAR vitlök i vanliga fall men nu tror jag att jag ska följa min instinkt hädan efter!
Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad du är kräsen!!!Kram,kram.

Sandra sa...

Ja, må fan va kräsen men det där tog fan knäcken på mej =)

Sandra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Haha aa det var en rolig syn..det vill ja lova.. haha Puss