söndag 18 maj 2008

Söndag eftermiddag

Ännu en sån här lång och seg söndag. Slagga hemma hos Cissi i natt. Vart lite "fest" kan man väl säja. Drack en av favvo drinkarna ialla fall, Gin & Tonic! mums...Sent blev det oxå, kom inte i säng för än vid 04.30 *pust* Så det får bli tidigt ikväll.
Jooolia...!!!!
Var ute på m-berg en sväng igår oxå. Var sugen på att försöka att hitta något som jag kan ha till håret och då fick det bli ett vitt diadem som man knyter i nacken...bara såå gulligt, måste ha! Sen skulle jag ha tag i ett paraply, eftersom mitt andra hade kastade in handuken här om dagen, men det hade jag inte en tanke på när jag hade anlänt till m-berg så dagen gick och när jag skulle hem så självklart börja det att spö-regna inte nog me de...hagla! Jaa lite får man ju tåla....inget dåligt väder bara dåliga kläder =)
Hem till Cissi nu en sväng...det är dax att klippa henne, håret växer som ogräs. Får väl passa på att tigga om lite kaffe när jag ändå är där *ler*
Höres...Kram Kram

Inga kommentarer: