lördag 10 maj 2008

Lördags kväll

Jaha...livet rullar på som vanligt. Har väl inte hänt något speciellt. Igår fick det bli till att ligga och sola på dagen, klippte hunden oxå. Det var ju behövligt om man säjer så... sen så kan han ju inte gå omkring i så mycket päls nu när det är så varmt ute. Fram mot kvällen så var jag hemma hos Cissi och det blev att jag och hennes kille dela på en flaska rött och Cissi drog i sej några cider. mums! Hade en lång diskution via sms med ****! *s* Talade om för han hur det egentligen låg till me vissa grejer och personer i "dans-världen"....bäst att passa sej. Avundsjukan ligger runt hörnet! Undra varför det sladdras så mycket i den "branschen"?? Det snackas en massa så man blir ju helt snurrig...den ena säjer si och den andra säjer så....har dom inget bättre för sej??!! Ahja tur att jag inte har något att tänka på eller är inblandad i. Lika bra att dra åt sej enbart det man VET är sant =)
Idag så har det ju oxå vart strålande väder så det fick bli att sitta i solen en stund...så länge man orkade me...sen drog vi på oss Inlines oxå. Riktigt kul! var ett tag sedan man åkte...förr var det ju var och varannan dag ju. Färga håret på Cissi oxå sen har jag bara vart hemma och tagit det lungt...tog ett skönt, långt bad...slö surfat lite framför datorn. Imorron är man tebax på jobbet igen då. Ska bli skönt att få ha lite att göra. Nee nu väntar tvätten på att bli fixad och sen måste jag fixa med mina naglar.
Kram Kram

Inga kommentarer: