fredag 23 maj 2008

Fredags kväll...

Usch jag är inte på humör idag...allt känns bara blää!! Tråkig dag har det vart...jobbade en sväng idag. Sussie behövde hjälp, skulle köpa lite varor till butiken och så. Grejerna anländer till butiken och dax att packat upp en massa...mycket fint. Det går åt mycket nu till mors-dag på söndag. Fixa me det idag och mammsen vart nöjd. Kunde inte vänta tills på söndag så det fick bli en lite tidigare present. Strax innan jag skulle åka hem kom Dette & Erika in en sväng så det vart bara hej hej lite snabbt. Han den där Idol-Ola skulle visst köra någon liten grej utanför m-berg så när jag gick förbi hade det ju redan hunnit att flockas en hel del tjejer...naturligtvis!
Sen har väl kvällen rulla på som vanligt.

Så irriterad jag vart igår då. Jo som ni redan vet så är det ju dax för dans imorron igen. Hade tänkt att ha mina vita byxor och vita skor på mej. Sen ska man försöka vara lite smart för jag skulle ändå tvätta igår så då tänkte jag väl att jag kunde slänga me mina skor oxå för det var behövligt! Vissi....inte vart dom vitare för det, utan tvärtom...Har inga vita skor längre utan dom skiftar i gult istället...va hände felet? Inte nog me det...något låg väl i tvättmaskinen så det har även kommit lite, lite rosa på dom oxå =( och inte försvann smutsen heller!! Såå irriterande!! Men men allt ska väl inte jämt bli bra antar jag. Det är ju bara att gilla läget men ändå! *suck, pust & stön* Vilket tråkigt inlägg *s*
Aja får väl se om morron dagen blir något roligare då!
Kram Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

oM du hade lagt dom i klorin så hade dom vart vita i dag ;D Hehe Men så långt tänte du väll int och sen så tvättar man skor i 30 grader och ensamma :d Puss

Sandra sa...

du det där me klorin är ju livsfarligt...har provat det förr och det går bara åt h*****e. och ja lilla mamma =P jag tvättade dom på 30 och ensamma...lite kan jag iallafall =) Puss